Voeding die je dient te vermijden als je (Chronisch) ziek bent!

Voeding die je dient te vermijden als je (Chronisch) ziek bent!


No foods!

- Mais

- Sojasaus

- Koolzaadolie

- Verwerkte bietsuiker

- Eieren

- Zuivel

- Varkensvlees

- Gekweekte vis

- Gluten

- MSG

- Natuurlijke smaken

- Kunstmatige smaken

- Kunstmatige zoetstoffen

- Citroenzuur

- Alles in blik


"Als je je zorgen maakt over je gezondheid - als je gevoeligheden of aandoeningen hebt, als je worstelt met een ziekte of als je je alleen zorgen maakt over preventie - dan is het van cruciaal belang om zoveel mogelijk triggers en aanstichters te vermijden, en dit omvat bepaalde voedingsmiddelen en ingrediënten. Uw lichaam heeft alle mogelijke niveaus van ondersteuning nodig, zodat het kan genezen en vervolgens optimale gezondheid kan behouden.

Inmiddels hebben we allemaal gehoord van conserveermiddelen en kunstmatige smaakstoffen - we weten dat we deze om zeer goede reden moeten vermijden. Er zijn echter andere problematische ingrediënten die je moet weten te vermijden. Deze ingrediënten kunnen bestaande virale, bacteriële en schimmelaandoeningen voeden, wat kan leiden tot ontsteking - en kan ook schade aanrichten aan uw spijsvertering, uw immuunsysteem verzwakken en verwarren, uw klieren en organen belasten, cellen overal in uw lichaam belemmeren, verstoren of vernietig de neuronen en neurotransmitters van je hersenen, maak je angstig en / of depressief, bereid je voor op beroertes of hartaanvallen, en meer. Doktoren of andere therapeuten zullen u waarschijnlijk niet waarschuwen voor de meeste van deze voedingsmiddelen en additieven, omdat het niet algemeen bekend is dat ze reeds bestaande ziekten aanzienlijk kunnen verergeren, noch dat ze nieuwe gezondheidsproblemen kunnen veroorzaken. Je verdient het om volledige kennis te hebben van wat je consumeert en welke effecten dit allemaal op je lichaam heeft. Maïs

Maïs was vroeger een van de fundamentele voedingsbronnen op aarde. Helaas heeft de technologie van genetisch gemodificeerde organismen (GGO) het vernietigd als een levensvatbaar voedsel. Maïsproducten en bijproducten veroorzaken een aanzienlijke ontsteking. Het is een voedingsmiddel dat virussen, bacteriën, schimmels en schimmels kan voeden. Zelfs als je reclame voor maïs als niet-GMO ziet, is de kans groot dat het nog steeds elke vorm van gezondheidstoestand kan veroorzaken - en dat het nog steeds GMO kan zijn.

Probeer alle maïs en alle producten met maïs als ingrediënt te vermijden. Deze omvatten voedingsmiddelen zoals maïschips, tacoschelpen, popcorn, maïs en alles wat duidelijk maïssiroop of maïsolie bevat. Ze bevatten ook minder voor de hand liggende producten, zoals frisdrank, gom, maïsstroop met een hoge fructosegraad (HFCS), tandpasta, glutenvrij voedsel dat maïs gebruikt in plaats van tarwe en kruidentincturen die alcohol als conserveermiddel gebruiken. (Het is waarschijnlijk maïskorrelalcohol. Koop in plaats daarvan de alcoholvrije versies van tincturen.) Probeer de ingrediëntenetiketten zorgvuldig te lezen en doe je best. Wegblijven van maïsproducten en bijproducten kan veel werk zijn. Voor een traktatie in de zomer is het prima om te genieten van verse, biologische maïskolven. Omwille van uw gezondheid is het de moeite waard om de rest van de tijd maïs te verwijderen.

Sojasaus

Soja heeft een soortgelijk GMO-lot ondergaan als maïs. Soja was vroeger een gezond voedsel. U kunt nu echter aannemen dat elk sojaproduct dat u tegenkomt enige GMO-besmetting kan hebben of toegevoegde MSG kan bevatten. Wees voorzichtig bij het eten van sojabonen, edamame, miso, sojamelk, sojanoten, sojasaus, getextureerde plantaardige eiwitten (TVP), soja-eiwitpoeder, kunstmatige vleesproducten gemaakt van soja en nog veel meer. Probeer zo goed mogelijk uit de buurt van soja te blijven. Als u echt van soja geniet en echt niet zonder kunt, kunt u zich vasthouden aan de veiligste opties: gewone, biologische tofu of tempeh, of de hoogste kwaliteit Nama Shoyu.

Koolzaadolie

Koolzaadolie (canola-olie) is op dit moment meestal GGO. En hoe dan ook, canola-olie veroorzaakt veel ontstekingen. Het is vooral schadelijk voor je spijsvertering, waardoor mogelijk de voering van zowel je dunne- als dikke darm wordt aangetast en het is een belangrijke oorzaak van het prikkelbare darmsyndroom. Canola-olie kan virussen, bacteriën, schimmels en schimmels voeden. Verder heeft koolzaadolie een effect vergelijkbaar met accuzuur aan de binnenkant van uw bloedvaten, waardoor aanzienlijke vaatschade ontstaat.

Canola-olie wordt in veel restaurants en in duizenden producten gebruikt, vaak als een goedkoop alternatief voor olijfolie. Zelfs gerenommeerde gezondheidsvoedingsketens en restaurants gebruiken canola-olie om de prijzen laag te houden. Helaas, als canola-olie zelfs een klein onderdeel is van een anders perfect gezond gerecht van organische en volledig natuurlijke ingrediënten, moet je dat gerecht waarschijnlijk vermijden vanwege de destructieve effect op de gezondheid. Als je te maken hebt met een mysterieuze ziekte of een gezondheidstoestand, probeer dan koste wat kost canola-olie te vermijden.

Verwerkte Bietsuiker

Tot nu toe zijn GMO-bieten vooral gereserveerd voor het maken van verwerkte bietsuiker. Vermijd daarom producten die bewerkte bietsuiker bevatten, die kanker, virussen en bacteriën voeden. Dit verschilt van het raspen van verse, biologische bieten over je salade of het persen van verse bieten. Als je je aan biologisch houdt, zijn de meeste hele bieten die je koopt in de productensectie op je lokale natuurlijke markt of op de boerenmarkt veilig om te consumeren.

Eieren

Mensen eten al duizenden jaren eieren. Ze waren ooit een geweldig overlevingsvoedsel voor ons om te eten in gebieden van de planeet waar er op bepaalde momenten van het jaar geen andere voedselopties waren. Dat veranderde echter met het begin van de 20e eeuw - toen de auto-immuun-, virale, bacteriële en kankerepidemieën begonnen.

De gemiddelde persoon eet meer dan 350 eieren per jaar. Dat omvat hele eieren en ook al het voedsel met verborgen ei-ingrediënten. Als u worstelt met een ziekte, zoals de ziekte van Lyme, lupus, chronisch vermoeidheidssyndroom, migraine of fibromyalgie, kan het vermijden van eieren uw lichaam de ondersteuning geven die het nodig heeft om beter te worden. Het grootste probleem met eieren is dat ze een prima voedingsmiddel zijn voor kanker en andere cysten, vleesbomen, tumoren en knobbeltjes. Vrouwen met polycysteus ovariumsyndroom (PCOS), borstkanker of andere cysten en tumoren moeten eieren helemaal vermijden. Als u kanker probeert te voorkomen, een bestaande kanker wilt bestrijden of een terugval van kanker wilt voorkomen, blijf dan uit de buurt van eieren.

Het volledig verwijderen van eieren uit je dieet geeft je een krachtige vechtkans om ziekte om te keren en te genezen. Eieren veroorzaken ook ontstekingen en allergieën; voeden virussen, bacteriën, gist, schimmels, Candida en andere schimmels; en zijn triggers voor oedeem in het lymfestelsel. Mensen bij wie Candida of mycotoxines worden gediagnosticeerd, krijgen vaak te horen dat eieren een goed, veilig eiwit zijn dat de Candida en mycotoxines verhongert. Niets is verder van de waarheid verwijderd. Ik weet hoe populair eieren zijn. Er is een groeiende trend die hen promoot als een belangrijke gezondheidsvoeding. Bovendien zijn ze heerlijk en leuk om te eten. Als eieren tegenwoordig goed voor ons waren, zou ik ze als zodanig promoten.

Zuivel

Melk, kaas, boter, room, yoghurt en andere dergelijke producten bevatten een aanzienlijke hoeveelheid vet, wat een belasting is voor uw spijsvertering - en vooral uw lever - om te verwerken. Zuivel bevat lactose en de combinatie van vet en suiker heeft negatieve effecten op de gezondheid, vooral als je diabetes hebt. Verder helpt zuivelvet in je bloedbaan virussen en bacteriën te kweken. Zuivel produceert ook slijm en is een belangrijke oorzaak van ontstekingen en allergieën. Dat zijn de kwesties die altijd gelden voor zuivelproducten, zelfs als deze biologisch en van vrije uitloop zijn. En nu heeft de conventionele, reguliere praktijk een problematisch voedsel tot een giftig voedsel gemaakt door druk uit de boerderij te creëren om hormonen, antibiotica, GGO-maïs en soja en gluten te geven aan koeien, geiten en schapen. Als je een soepel genezingsproces wilt, is het het beste om helemaal geen zuivel te eten.

Varkensvlees

Vermijd alle vormen van varkensvlees, inclusief ham, spek, bewerkte varkensvleesproducten, reuzel, enzovoort. Vanwege het hoge vetgehalte van dit voedsel is het moeilijk om een ​​chronische ziekte te genezen tijdens het consumeren van elk soort varkensproduct.

Gekweekte Vis

Gekweekte vis wordt vaak gekweekt in kleine, afgesloten ruimtes. Dit kweekt algen, parasieten en andere ziekten, dus de kwekers geven de vissen vaak antibiotica en behandelen het water met giftige chemicaliën. Dit maakt het consumeren van gekweekte vis riskant. De veiligste vis die je kunt eten zijn wilde vissen, zoals zalm, heilbot en schelvis. Ongeacht het type dat u selecteert, pas op voor kwik - vooral bij grotere vissen zoals zwaardvis en tonijn.

Gluten

Gluten is een eiwit dat in veel granen voorkomt. De vormen van gluten waarvoor mensen bijzonder gevoelig zijn, zijn tarwe, gerst, rogge en spelt (een soort tarwe). (Als het aankomt op haver, moet je er rekening mee houden dat ze soms worden gecontamineerd met granen die gluten bevatten en verwerken. Haver kan echter een zeer goed voedsel zijn voor mensen die minder gevoelig zijn. Zoek naar degenen die glutenvrij zijn. Granen die gluten bevatten, bevatten ook meerdere allergenen en eiwitten die elke aandoening kunnen veroorzaken. Ze veroorzaken verstoring en ontsteking, vooral in uw darmkanaal en darmen. Ze verwarren ook je immuunsysteem - dat is je primaire verdediging tegen ziekte - en veroorzaken vaak coeliakie, Crohn en colitis. Het eten van deze korrels maakt het erg moeilijk voor je lichaam om te genezen. Als je zo snel mogelijk van je ziekte wilt herstellen, minimaliseer dan alle soorten granen.

MSG

Mononatriumglutamaat (MSG) is een additief voor levensmiddelen dat wordt gebruikt in tienduizenden producten en restaurantgerechten. MSG is een zout dat van nature voorkomt in glutaminezuur (een niet-essentieel aminozuur). Maar er is niets natuurlijks aan de extreme schade die het u kan aanrichten. MSG bouwt zich meestal op in je hersenen en zet zich diep vast in je hersenweefsel. Het kan dan ontstekingen en zwellingen veroorzaken, duizenden van uw hersencellen doden, elektrische impulsen verstoren, neurotransmitters verzwakken, neuronen verbranden, u verward en angstig voelen en zelfs leiden tot micro-beroertes. Het verzwakt en verwondt ook uw centrale zenuwstelsel. MSG is vooral schadelijk als u een ziekte heeft waarbij uw hersenen of centrale zenuwstelsel betrokken zijn. Er zijn echter geen omstandigheden waaronder het goed voor u is. Daarom is dit een additief dat u altijd moet vermijden.

Omdat MSG in talloze producten is opgenomen, is het essentieel om voedseletiketten zorgvuldig te lezen. Het is ook belangrijk om te weten waar je op moet letten. MSG wordt vaak "verborgen" op labels vanwege de terecht slechte reputatie. De volgende termen betekenen meestal dat MSG een ingrediënt is: glutamaat, gehydrolyseerd, autolyse, protease, carrageen, maltodextrine, natriumcaseïnaat, balsamicoazijn, gerstemout, moutextract, gistextract, biergist, maïszetmeel, tarwezetmeel, gemodificeerd zetmeel, gelatine, getextureerd eiwit, wei-eiwit, soja-eiwit, sojasaus, alle bouillons en kruiden.

Natuurlijke Smaken

Elk ingrediënt met een naam als natuurlijk aroma is verborgen MSG. Natuurlijke kersensmaak, natuurlijke sinaasappelsmaak, natuurlijke citroensmaak, natuurlijke fruitsmaak ... het zijn niet alleen fruitextracten, en het zijn niet je vrienden. Hetzelfde geldt voor rookaroma, kalkoenaroma, rundvleessmaak, natuurlijke pepermuntsmaak, natuurlijke esdoornsmaak, natuurlijke chocoladesmaak, medische natuurlijke vanillesmaak en al hun "natuurlijke" en "smaak" -volle neven en nichten. (Hoewel puur vanille-extract veilig is om te gebruiken.) Elk type natuurlijke smaak bevat mogelijk meerdere biologische gevaren en chemische verbindingen. Natuurlijk aroma is onder de radar verdwenen en is toegelaten in duizenden natuurvoedingswinkelproducten die worden geadverteerd als goed, veilig en gezond voor u en uw kinderen. Moeders, pas op. Natuurlijke smaken zijn een van de nieuwste trucs voor het verbergen van MSG. Zorg ervoor dat u etiketten leest, zodat u en uw gezin dit verborgen ingrediënt kunnen vermijden. Let erop dat er alleen 'gesmaakt' wordt met extracten en verder niets!

Kunstmatige smaken

Kunstmatige smaken kunnen elk van de duizenden chemicaliën vertegenwoordigen die in een laboratorium zijn geboren. Neem geen risico's door ze te consumeren. Blijf zoveel mogelijk uit de buurt van chemische additieven.

Kunstmatige zoetstoffen

De meeste kunstmatige zoetstoffen werken als neurotoxinen, omdat ze aspartaam ​​bevatten. Dit kan uw neuronen en uw centrale zenuwstelsel verstoren. Langdurige, kunstmatige zoetstoffen kunnen neurologische storingen en beroertes in uw hersenen veroorzaken. Als je van snoep houdt, eet dan zoveel fruit als je wilt. Fruit bestrijdt ziekten en heeft krachtige genezende eigenschappen.

Citroenzuur

In vergelijking met de andere additieven valt citroenzuur mee. Dat gezegd hebbende, is het toch erg irriterend voor de voeringen van de maag en het darmkanaal, dus het kan veel ontstekingen en ongemak veroorzaken als je er gevoelig voor bent. Citroenzuur (het additief) is niet hetzelfde als natuurlijk voorkomend zuur in citrusfruit. Probeer de twee niet te verwarren. Citrus zelf is een genezend voedsel. Het geïsoleerde ingrediënt citroenzuur is echter vaak van maïs afgeleid. Vooral als je maagpijn ervaart, let dan op citroenzuur op ingrediënt-etiketten en overweeg om voedsel met daarin over te slaan. "

Alles in blik

Alles wat in blik zit oxideert. Zie het als een spijker die roest. De oxidatieprocessen is als roest, het kan ander weefsel aantasten en geeft daarom druk op het immuunsysteem.


Heb je klachten en wil weten hoe je deze oplost en wat je dan wel mag eten, maak dan een afspraak of vraag eerst een vrijblijvend gesprek aan.

Vraag hier een vrijblijvend gesprek aan met Aschwin! of kom naar mijn één van de lezingen. https://www.innerfresh.nl/lezingen


#eczeem #psoriasis #dermatoxins #medicalmedium #obstipatie #buikkramp #buikpijn #virussen #gifstoffen #toxinen #zwaremetalen #huidklachten #menstruatieproblemen #moe #pijn #vermoeid #spierpijn #verzuring #innerfresh #darmspoeling #detox #ontgiften #darmreiniging #detoxen #pathogenen #Maagendarmklachten #opgeblazengevoelindebuik #behandelingbuikkramp #behandeling #opgeblazenbuik #pds #buikpijn #spastischedarm #konijnenkeutels #wattedoenbij #obstipatie #oplossingobstipatie #ziekteenverzuim #afslankenmaastricht #behandeling #virussen #vitality #reizigersdiarree #afvallenmaastricht #duurzameinzetbaarheid #trekinzoet #wellnessretraite #vetteontlasting #oplossingacne #behandelingreuma #behandelingschimmels #pijnlijkegewrichten #depressie #huidklachten #hardeontlasting #psoriasis #bacteriën #oplossing #eczeem #parasieten #orthomoleculair #schimmels #fungus

Bron: Medical Medium

137 keer bekeken
Innerfresh
www.innerfresh.nl 
Locatie in Maastricht en in midden Nederland in Bunschoten Spakenburg
MBOG licentienummer: 635 TL - AGB-code is: 90-034938 - Praktijk AGB-code is: 900-13889
IBAN code: NL10ABNA0608896152 - KVK nummer: 14084394
Algemene voorwaarden MBOG